Добро је знати

Све што има везе са заштитом океана и подручја за роњење

Заштита животне средине и одлагање отпада

ПГС је сада Еверваве

ПГС (Пацифиц Гарбаге Сцреенинг) је компанија која је основана на Универзитету РВТХ у Ахену. Циљ је да се пластични отпад извуче из река како би се спречило даље засипање мора.

Оцеан Цлеануп

Ову компанију је у Холандији основао Бојан Слат, који је тада имао само 16 година, а бави се уклањањем пластичног отпада из река и мора.

Литерати

Сакупљање смећа је забавно са овом апликацијом. Тако да свако може дати свој допринос чистој животној средини. Геокодирање се користи за евидентирање где и колико смећа је сакупљено. Настаје мала конкуренција између сакупљача и земаља у корист природе. Чак и мала сакупљања резултирају значајном количином сакупљеног смећа током времена.

Сеа Схепхерд

Друштво за очување морских пастира основао је 1977. године Пол Вотсон у Канади и посвећено је заштити морских животиња, а тиме и очувању мора. Чак и ако поступци понекад изгледају брутални, Морски пастир апелује на примену постојећих закона за оне који то не могу сами да ураде.

Ецоалф

Циљ Ецоалфа је рециклирање пластичног отпада из океана. Посебно осиротеле рибарске мреже се окрећу назад у предиво да би се направила одећа.

Рецицлат

Циљ ове иницијативе је да се значајно повећа стопа рециклаже пластике и да се пластика више не види као смеће, већ као вредан ресурс.

отварач за очи (филм)

Тхе Цове

Овај филм покрива годишње клање и хватање делфина у јапанском заливу Таији. Тамо се скупљају делфини, најлепши се припремају за транспорт у акваријуме широм света, а остале животиње се кољу у агонији и бесмислено најпримитивнијим методама.

Овај филм вам отвара очи за шта су људи способни.

Схаркватер

Роб Стјуарт је нажалост умро веома рано у једном од својих зарона. Овај филм из 2009. године илуструје апсурдни страх људи од ајкула и показује да су ајкуле те које треба да се заштите од нас људи. Преко 100 милиона ајкула се убије сваке године и углавном се користе само њихова пераја. Они се затим прерађују у супу од пераја ајкуле. Наводно потпуно неукусна супа која се углавном служи на кинеским свадбама.

Алтернативно, пераје се такође користе у традиционалној кинеској медицини. Остаје да се надамо да ће ова традиција ускоро престати и да ће се људи у својим лековитим намерама више ослањати на научне резултате.

Школе роњења и ронилачка подручја

Гили Аир - Индонезија

Од ронилачког центра до чамца има мање од 50м. Има много тога да се види и водичи су веома пажљиви.

Нуса Лембонган - Индонезија

И овде су школа размене, смештај и чамац близу један другом. Између роњења служи се оригинална индонежанска храна. Путовање у Нуса Ценинган је такође апсолутно вредно труда.

Лади Еллиот - Аустралија

Ово острво се налази на најјужнијем крају Великог кораљног гребена. Био сам тамо у јулу 2008; па зими. Моји зарони су били подржани песмама китова - просто фантастично.

Кернс - Аустралија

Најбољи безбедносни стандарди на свету могу се наћи у Аустралији. Фантастичне туре бродом до спољашњег гребена Великог кораљног гребена.

Блуе Баи - Маурицијус

Лепо роњење на југу Маурицијуса. Нарочито између ТГ-ова, лако је остати у одмаралишту и уживати у његовим предностима. Излети до спољног гребена су обавезни.

Гранд Баие - Маурицијус

Овде на северу има знатно више туриста. Увек смо ронили у малим групама, у пратњи веома лепе екипе. Ронилачки центар је водио Бернхард Џекенкрол.

Кох Тао - Тајланд

Овде можете пронаћи веома добар спој роњења, добре хране и ноћног живота. Нажалост, острво је толико претрпано са> 50 школа роњења да роњење није забавно понеким данима. Идеално за почетнике.

Пукет - Тајланд

Само сам икада резервисао обиласке преко Ауссие Диверса. Или према Пхи Пхи / Рацха Нои или туре бродом према Симиланским острвима. Све је функционисало, увек без икаквих проблема.

Плажа Реетхи - Маледивен

Први пут сам био на Малдивима 1978. године. Наравно, то више није поређење. Молим вас, не остављајте ништа на острву и понесите све са собом. Ово важи и за празне флаше за туширање итд. ХВАЛА!

Коралехо - Фуертевентура

Роњење овде живи углавном од геолошких формација под водом. То је симпатично мало ронилачко одмаралиште и дефинитивно промена од многих пренатрпаних места за роњење.

Острво Бангка - Индонезија

Прелепо парче земље. Нажалост, са моје тачке гледишта, постоји разлика између цене и перформанси. Туристи овде извлаче новац из џепа, а да он не стигне до становништва. Али то је вероватно случај скоро свуда.

Кхорфаккан - УАЕ

Роњење на источној обали Уједињених Арапских Емирата је нешто посебно. Арапи су познати по гостопримству и овде се о њима добро пазе.

Сафага - Египат

Парадисе Диверс су ми годинама прирасли срцу. Био сам овде десет пута сигурно. Моја матична база, да тако кажем. До саме Сафаге се лако стиже пешке са 3км.

Марса Алам - Египат

Лепа ронилачка путовања са Ектра Рониоцима. Први пут у годинама када сам морао да скинем маску и ухватим регулатор.

Бали - индонежански

Резервисао сам недељу дана роњења овде на северу Балија у јануару 2015. Пошто је целе недеље падала киша и вода је текла низ планину, у кућном гребену није било ничега, ништа да се види и први пут у животу сам отишао рано.

Овде у Амеду сам остао само неколико дана пре него што сам отишао у Гилис. Било је неколико лепих зарона и путовање у Туламбен је било обавезно.